Keresés ebben a blogban

2018. december 4., kedd

Szilágyi Irén (1979): Mikulás-Mikulás



SZILÁGYI IRÉN:

Mikulás-Mikulás



Meg érkeztem tél országból

Mindenkinek szép napot.

Tudom nagyon vártátok érkezesem

Kicsik s nagyok.




Jó szívem ismét erre sodort gyerekek

Sok-sok ajándékkal tömte zsákom,

Hogy megosszam veletek.




Nagyon sok házban vártok, ahová én sietek,

Kedves mosollyal, énekszóval várjatok, ha lehet.

Hó pihe libben fehér szakállamon,

Ellepte a dér már hosszú utamon.




Mert ha itt vagyok köztetek,

Fázó megdermedt szívem se remeg

Melegséggel áraszt jelenlétetek.,

Ezért is vagyok oly jó,

Mert mindenki szeret.




Remélem csintalanságot, s rosszat nem kell hallanom,

Csupa jóság s béke híre fut majd papíromon.

Hisz télapó is akkor boldog, ha jót hall felöletek,

Mert mosolyt csaltok orcájára drága gyerekek.





Izgatottan vártok biztosan

S télapó szánján siet is felétek oly gyorsan.

De míg csak vártok is jók legyetek

Kérve tőlem ajándékot teljesítem, mert lehet.





S most lassan elbúcsúzom tőletek,

Rénszarvasom odakint várhatott rám eleget,

Indulok is hajrá pajkos, hoppla-hopp

Szép ünnepet, mindenkinek jó napot.





Szilágyi Irén saját verse



-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése